Algemene voorwaarden en privacybeleid
Door lid te worden van S.V. FMC ga je akkoord met de voorwaarden voor het lidmaatschap (statuten en huishoudelijk reglement) en het privacybeleid. Klik op de links om de statuten en het huishoudelijk reglement en de privacyverklaring te lezen.

Gebruikersregistratie
Minimum vereisten — Tekens 4, Getallen: 1, Symbolen: 1, Hoofdletter: 1
Website privacy
Door zich in te schrijven op deze website en akkoord te gaan met het privacybeleid wordt akkoord gegaan met het opslaan van de informatie door deze website.
Privacybeleid
Annuleren

Betalingsverplichting
Om lid te worden van S.V. FMC, vragen wij lidmaatschapskosten van €15,- per jaar. Indien een labjas bij het lidmaatschap gekocht wordt, vragen wij eenmalig €37,50 (lidmaatschap voor één jaar + labjas). Om lid te worden van S.V. FMC dien je akkoord te gaan met de betalingsverplichting voor het lidmaatschap van S.V. FMC.