WebsitelogoStudievereniging FMC

Vacatures & Stages

document Vacatures & Stages

Items

Vacature inventariseren vleermuizen en gierzwaluwen Populair

marker Door In Vacatures & Stages 210 weergaves

Vacature: opmaker online editie vakblad Milieu

marker Door In Vacatures & Stages 73 weergaves

Heb jij gevoel voor online opmaak, kun je goed nauwkeurig en zelfstandig werken en wil je wat bijverdienen? Solliciteer dan naar de functie van online opmaker van Tijdschrift Milieu bij VVM netwerk van milieuprofessionals.

In het kort:

-opmaak van de webversie van Tijdschrift Milieu.

-zes keer per jaar ongeveer 12 uur per keer aan de slag

-voor 125 euro per editie

-inclusief een gratis lidmaatschap van VVM

Meer informatie?
De hele vacature vind je hier.

Interesse?
Stuur een korte motivatiemail en je cv naar Annemieke Vermeulen, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Ook met vragen kun je haar mailen, appen (06 38 00 83 82) of bellen (030  232 29 89).

met vriendelijke groeten,

Annemieke Vermeulen

contactpersoon studieverenigingen, tijdschrift Milieu, tijdschrift Lucht & tijdschrift Landschap, Rachel Carson Afstudeerprijs en podcastGroene Gesprekken

aanwezig: doorgaans op di & vr