WebsitelogoStudievereniging FMC

Futurum Mundus Clementia

VVM Populair

marker In Sponsoren 362 weergaves

De VVM, hét kennis- en relatienetwerk voor milieuprofessionals, zet zich in voor de gehele beroepsgroep, variërend van ervaren krachten tot aanstormend talent. Via onder meer Tijdschrift Milieu, themabijeenkomsten, congressen en cursussen stimuleert de VVM kennisontwikkeling, debat en het aangaan van intercollegiale contacten.

De leden hebben een zeer uiteenlopende achtergrond van ingenieurs, chemici en natuurkundigen tot milieukundigen en van RO’ers, planologen en verkeerskundigen tot juristen, psychologen en communicatiedeskundigen. Zij zijn werkzaam in het bedrijfsleven, de overheid, de wetenschap en maatschappelijke organisaties. Juist die variatie aan disciplines maakt de VVM tot een wervend en inspirerend platform.

SV FMC - JSW CRM 5

Studievereniging Futurum Mundus Clementia